چرا-بایولنسری-را-انتخاب-کنیم؟

چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟ ۵ دلیل مهم به کارگیری بایولنسر

چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟مزیت استخدام و به کار گیری بایولنسرها چیست؟

نیروی کار امروزی با سرعتی باورنکردنی در حال تکامل است. در حالی که متخصصان دیروز ممکن است با استاندارد روز کاری با هشت ساعت کار گره خورده باشند، متخصصان مدرن اکنون کار انعطاف پذیرتری را انتخاب می کنند این راه را برای آنچه که ما اکنون به عنوان اقتصاد گیگ می شناسیم،(Gig Economy)هموار کرده است، که به گفته Small Biz Trends بیش از یک چهارم کارگران ایالات متحده را تشکیل می دهد.

درک اینکه چرا مردم از سرتاسر جهان با توجه به آزادی و خودمختاری به سمت سازمان آزاد گرایش دارند، دشوار نیست. اما کار با بایولنسرها پتانسیل رشد زیادی را برای کسب و کارها نیز فراهم می کند. چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟ در اینجا ۵ دلیل مهم به کارگیری بایولنسر برای تیم شما آورده شده است.

چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟ 5 دلیل مهم به کارگیری بایولنسر

medicine biolancers

۱.چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟مقرون به صرفه بودن

شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که شرکت‌ها بیو لنسرها را استخدام می‌کنند، مقرون به صرفه‌تر بودن آن‌ها نسبت به کارمندان تمام وقت است. گاهی اوقات، کاری که باید انجام شود، معمولی نیست یا ممکن است یک کار با زمانی کوتاه باشد. به همین دلیل، بایولنسرها می توانند کار را انجام دهند و فقط هر زمان که به آنها نیاز داشته باشید، حقوق دریافت می کنند. لازم نیست نگران هزینه‌های اضافی که به کارکنان عادی مربوط می‌شود، مانند مزایای پزشکی و بیمه، و همچنین زمان استراحت غیرمولد باشید.

 

۲.چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟دسترسی به استعدادهای سطح بالا

بایولنسرها حرفه ای بسیار تخصصی هستند و بسیاری از آنها سال ها برای تکمیل حرفه خود اختصاص داده اند. پلتفرم فریلنسر فناوری Yoss نشان داده است که استعدادهای برتر در صنعت معمولاً به آژانس‌های بوروکراتیک وابسته نیستند و در عوض ترجیح می‌دهند طبق شرایط خودشان کار کنند، به خصوص با ارزش بالای کارشان. این موضوع برای فریلنسرها در سایر صنایع( بایولنسر ها در زیست و پزشکی )  نیز صادق است زیرا به آنها کنترل بیشتری بر مشتریانی که می خواهند با آنها کار کنند می دهد. بنابراین اگر به دنبال فردی با تجربه گسترده در صنعت خود هستید، بایولنسرها بهترین انتخاب هستند.

 

۳.چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟کار با بالاترین کیفیت

تصورات غلط متعددی در مورد دورکاری وجود دارد. مارگارت رایان، نویسنده، اشاره میکند که   احتمالا مدیریت، کیفیت کار کارمندان را در زمانی که در دفتر مشغول به انجام کار نیستند را نادیده میگیرد. با این حال، بایولنسرها ثابت می کنند که برای تولید کار عالی نیازی به حضور فیزیکی ندارید. در واقع، آنها حتی ممکن است کارآمدتر باشند از آنجایی که بایولنسرها نیازی  به دوره‌های آموزشی که برای کارمندان عادی است ندارند در نتیجه مجبور نیستند دوره‌های آزمون و خطای خسته‌کننده‌ای را پشت سر بگذارند. علاوه بر این، آنها انگیزه بیشتری برای عملکرد خوب دارند زیرا در بازگشت مشتریان تکراری و تعداد ارجاع‌ها پیشرفت می‌کنند.

 

۴.چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟ارتباطات قوی

گاهی اوقات، برای دستیابی به بازاری که می خواهید از آن بهره ببرید، نیازی به استخدام یک آژانس بازاریابی یا شرکت در حوزه روابط عمومی ندارید. تعجب خواهید کرد که یک بایولنسر با یک شبکه چه کاری می تواند با کسری از هزینه برای شما انجام دهد. از این گذشته، زندگی مستقلا بر پایه ارتباطات بنا شده است. بنابراین حتی اگر نویسنده ای را استخدام می کنید، به احتمال زیاد، آنها می توانند یک طراح گرافیک آزموده شده را به شما پیشنهاد دهند که بتواند با توجه به تجارت کار شما را حتی بیشتر از میزان توقع پیش ببرد.

چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟ 5 دلیل مهم به کارگیری بایولنسر

۵.چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟تنوع

مقاله‌ای در The Conversation اشاره می‌کند که چگونه فریلنسرها جمعیت متنوعی از کارشناسان را تشکیل می‌دهند – از زمینه‌های تحصیلی متفاوت، سبک‌های کاری متفاوت، قومیت‌ها و موارد دیگر. به این ترتیب، بایولنسرها می توانند دیدگاه های جدیدی به کار شما بیاورند. علاوه بر این، مجموعه مهارت های آنها به همان اندازه متنوع است. حتی برای مبهم‌ترین فناوری‌ها احتمالاً یک بایولنسر وجود دارد که یک مهارت تخصصی ایده‌آل برای پروژه دارد. به زودی شما این گزینه را دراختیار خواهید داشت که نیروی انسانی را در سطح جهانی جستجو کنید، زیرا بایولنسر ها از راه دور و از سراسر جهان آماده انجام پروژه های شما هستند.

 

چرا بایولنسری را انتخاب کنیم؟ ۵ دلیل مهم به کارگیری بایولنسر نوشته Ehsan Razeghian

 

نظر