بهترین شغل فری لنسری مرتبط با زیست شناسی و پزشکی چیست؟

در این مقاله در بیولنسرس به شما ایده های فریلنسری مرتبط به زیست شناسی را ارائه خواهیم کرد

 

بهترین شغل آزاد مرتبط با زیست شناسی به مهارت ها و علایق خاص شما بستگی دارد. با این حال، برخی از محبوب ترین و پرتقاضاترین مشاغل بیولنسری عبارتند از:

 

۱-نوشتن متون علمی در بیولنسرز: اگر مهارت های نوشتاری قوی و پیشینه ای در زیست شناسی دارید، می توانید به عنوان یک نویسنده علمی بیولنسر حرفه ای باشید. بسیاری از شرکت ها و محققان برای ایجاد مقالات علمی، پست های وبلاگ، مقالات تحقیقاتی و محتوای آموزشی به کمک نیاز دارند.

 

۲-تجزیه و تحلیل داده ها در بیولنسرز: اگر در تجزیه و تحلیل داده ها و آمار مهارت دارید، می توانید خدمات خود را به محققان یا شرکت هایی ارائه دهید که برای تجزیه و تحلیل داده های بیولوژیکی مانند داده های ژنومی، آزمایش های بالینی یا مطالعات زیست محیطی به کمک نیاز دارند.

 

۳-طراحی گرافیک و تصویرسازی در بیولنسرز: به عنوان یک زیست شناس با استعدادهای هنری، می توانید تصاویر، اینفوگرافیک ها و نمودارها را برای انتشارات علمی، کتاب های درسی یا مطالب آموزشی ایجاد کنید.

 

۴-مشاوره محیطی در بیولنسرز: اگر در زیست شناسی محیطی تخصص دارید، می توانید خدمات مشاوره آزاد را به شرکت ها یا سازمان هایی که به دنبال تخصص در ارزیابی اثرات زیست محیطی، استراتژی های حفاظت، یا برنامه ریزی پایداری هستند، ارائه دهید.

 

۵-خدمات آزمایشگاهی در بیولنسرز: برخی از فریلنسرها با دسترسی به امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی می توانند خدمات آزمایشی یا تحقیقاتی تخصصی را به محققان یا شرکت ها ارائه دهند در بیولنسر امکان معرفی آزمایشگاه به شما وجود دارد.

 

۶-تدریس خصوصی آنلاین در بیولنسرز: اگر از تدریس لذت می برید، می توانید خدمات تدریس خصوصی آنلاین در زیست شناسی یا موضوعات مرتبط را به دانش آموزان در سطوح مختلف، از دبیرستان تا کالج ارائه دهید.

 

۷-ویرایش علمی و تصحیح در بیولنسرز: اگر ریز بین هستید و به زبان علمی تسلط کامل دارید، می توانید به عنوان ویراستار مستقل برای مقالات تحقیقاتی، دست نوشته ها کار کنید.

 

۸-ارتباطات علمی و اطلاع رسانی در بیولنسرز: اگر در انتقال مفاهیم پیچیده علمی به عموم مردم عالی هستید، می توانید خدمات خود را در زمینه ارتباطات علمی و اطلاع رسانی، ایجاد محتوا برای وب سایت ها، رسانه های اجتماعی یا رویدادهای علمی ارائه دهید.

 

۹-بیوانفورماتیک در بیولنسرز: اگر در زیست شناسی و تجزیه و تحلیل محاسباتی تخصص دارید، می توانید به عنوان یک بیوانفورماتیک کار فریلنسری کنید و به محققان در زمینه تجزیه و تحلیل ژنومی، همترازی توالی یا زیست شناسی سیستمی کمک کنید.

 

بیولنسرز سامانه فریلنسری در زیست و پزشکی

نظر