no-money-get-second-income in biolancers

چگونه درآمد بیشتری داشته باشیم؟

در کنار کار اصلی خود چه کاری را میتوانید برای درآمدزایی انتخاب کنید؟

 

۱. نوشتن محتوا در بیولنسرز: اگر درک قوی از زیست شناسی و پزشکی و مهارت های نوشتاری دارید، می توانید به عنوان یک نویسنده محتوا کارکنید. شما می‌توانید مقالات، پست‌های وبلاگ، وب‌سایت وانواع دیگر محتوا را برای مشتریان مختلفی مانند شرکت‌های داروسازی، مؤسسات آموزشی و سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی بنویسید.

۲.نوشتار پزشکی در بیولنسرز: نویسندگان پزشکی اسناد واضح و مختصر را برای محصولات و خدمات پزشکی ایجاد می کنند. آنها همچنین مطالب آموزشی بیمار، پروتکل های کارآزمایی بالینی و انواع دیگر محتوای پزشکی را می نویسند.

۳.ویرایش علمی در بیولنسرز: ویراستاران علمی مقالات علمی، دست نوشته ها و انواع دیگر نوشته های علمی را بررسی و ویرایش می کنند. آنها اطمینان حاصل می کنند که نوشته دقیق، واضح و مختصر است.

۴.کمک در درخواست انواع کمک هزینه با نوشتن أنواع پروپوزال در بیولنسرز: نویسندگان گرنت به دانشمندان و محققان کمک می کنند تا پیشنهادات کمک مالی را برای تأمین بودجه برای تحقیقات خود بنویسند. آنها با مشتریان خود کار می کنند تا یک پیشنهاد پروژه قوی ایجاد کنند و آن را به آژانس های تامین مالی مناسب ارائه کنند.

۵.تجزیه و تحلیل داده ها در بیولنسرز: تحلیلگران داده ها از مهارت های خود در آمار و برنامه نویسی برای تجزیه و تحلیل داده های بیولوژیکی استفاده می کنند. آنها می توانند برای مشتریان مختلفی مانند شرکت های داروسازی، استارتاپ های بیوتکنولوژی و موسسات دانشگاهی کار کنند.

۶.تدریس در بیولنسرز: اگر تجربه تدریس زیست شناسی را دارید، می توانید به عنوان مدرس زیست شناسی یا مدرس آنلاین به صورت آزاد کار کنید. شما می توانید به دانش آموزان در هر سنی، از مقطع ابتدایی تا سطح کالج آموزش دهید.

 

علاوه بر این مشاغل خاص، راه های زیادی برای آزادکاری در رشته زیست شناسی وجود دارد. به عنوان مثال، شما می توانید:

 

۷.در بیولنسر امکانات آموزشی ایجاد کنید: می‌توانید مواد آموزشی را برای دانش‌آموزان در هر سنی، مانند برگه‌ها، طرح‌های درسی، و فعالیت‌های تعاملی تهیه کنید.

۸.ایجاد و فروش محصولات دیجیتال در بیولنسر: شما می توانید محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین یا قابل چاپ مرتبط با زیست شناسی را ایجاد و بفروشید.

۹.ارائه خدمات مشاوره در بیولنسر: اگر در زمینه خاصی از زیست شناسی تخصص دارید، می توانید خدمات مشاوره ای را به شرکت ها و سازمان ها ارائه دهید.

۱۰.در بیولنسرز تحقیق انجام دهید: می توانید از طرف کسب و کارها و سازمان ها تحقیق کنید.

برای یافتن مشاغل بیولنسری زیست شناسی، می توانید در تابلوهای شغلی آنلاین جستجو کنید، مستقیماً با مشاغل و سازمان ها تماس بگیرید یا با سایر متخصصان زیست شناسی ارتباط برقرار کنید. شما همچنین می توانید نمونه کارها را برای نشان دادن مهارت ها و تجربیات خود به مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

 

وقتی اکثر مردم به فریلنسرها فکر می کنند، به شغل های خلاقانه فکر می کنند: نویسندگی، ویرایش، شاید تبلیغات و نشست های بازاریابی. در حالی که این افراد پر از فرصت‌ها برای انواع کارآفرینی است که می‌خواهند در خانه کار کنند، در اینجا خلاصه ای از چندین شغل بیولنسری وجود دارد – برخی از آنها که هرگز انتظارش را ندارید را مشاهده میکنید:

 

۱.نویسندگی آزاد

۲.ویرایش

۳.فروش و بازاریابی

۴.تبدیل منابع اطلاعاتی به متن قابل خوانش

۵.ورود داده ها

۶.پشتیبانی یا کمک ادمین

۷.ایجاد مرکز تماس

۸.تدریس و تدریس خصوصی

۹.توسعه و طراحی وب

۱۰.طراحی خلاقانه

۱۱.طراحی گرافیک

۱۲.توسعه اپلیکیشن موبایل

۱۳.بهینه سازی موتور جستجو یا SEO، SEM

۱۴.برندسازی و روابط عمومی

۱۵.توسعه بازی

۱۶.تحقیق و توسعه در طرح وب سایت

۱۷.مقاله نویسی و وبلاگ نویسی

۱۸.عکاسی

۱۹.هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی و مدیر

۲۰.طراحی و تصویرسازی لوگو

۲۱.تولید صدا و تصویر

۲۲.مدیریت منابع انسانی

۲۳.خدمات

بنابراین اینها محبوب ترین مشاغل بیولنسری هستند که می توانید در خانه انجام دهید

 

نظر